Alla inlägg under maj 2006

Av Filth - 31 maj 2006 17:12

Börjar lessna på att bo i storstan. Har börjat spana efter jobb "hemmavid".Ska ta och kontakta alla man känner så får vi se hur det går.Allt bottnar nog i att jag sagt att jag inte vill låta nått av mina barn växa upp här och det står jag för.Känns som att man aldrig är ledig så de pengar man tjänar gör ingen nytta då man bara bränner dem på skit, då tjänar jag hellre mindre o lever bättre.

Av Filth - 29 maj 2006 12:54

Få timmar sömn och lite folk på jobbet, har lust att sjuka mig och åka hem... men man är ju beroende av pengarna.Jobbar som tur är bara 2st dagar till denna vecka.Funderar på om man ska resa i helgen också eller om man ska vara hemma o dega. (Festa...)Over and out!

Av Filth - 28 maj 2006 08:41

Ett x har flörtat väldigt mycket med mig i veckan o tvingade mig att lova att vi skulle träffas i fredags.Flörtade tillbaka och det lät jättebra att vi skulle träffas o bada jacuzzi etc... så i fredags träffades vi ute, blev dock inte riktigt som jag tänkt mig då kvällen slutade med att jag åkte hem ensam. Hon har pojkvän och det gillades nog inte speciellt att jag väldigt öppet visade intresse för 2st av hennes kompisar som hon var ute med.Men men... jag äter gärna av kakan men är inte så intresserad av att äta den om någon annan ätit upp halva och gnager långsamt på det som är kvar.Dax att röra sig mot en säng för ett par timmars sömn...

Av Filth - 28 maj 2006 06:35

Införskaffat en keps, snygg va?

Av Filth - 24 maj 2006 05:05

X... Vad gör man med dem egentligen? Har några x som flörtar med mig även fast de har pojkvän... Snäll som man är så ställer man upp. Haha det där låter inte bra, men det stämmer ganska bra faktiskt. Dax att avlägga ett besök hos john blund så får vi se om jag träffar någon imorrn...

Av Filth - 23 maj 2006 04:10

Då va man hemma igen efter mycket resande, men det är inte slut ännu.Idag är det dax att bege sig norrut, vet inte om jag ska ta bilen eller om jag ska åka buss då jag redan bokat o betalat en biljett.

Av Filth - 22 maj 2006 18:55

Ute på äventyr! Har ingen aning om var jag är... Sitter i en buss på en färja nånstans i sverige!

Av Filth - 21 maj 2006 00:02

Lordi vann precis den här europeiska musiktävlingen! Helt ok men låten skulle kunna vara bra mycket bättre om de hade en bättre sångare som gav låten lite mer tryck.Skall bli intressant att se vilken uppståndelse det blir av det här, det kommer garanterat skrivas en hel del.Undertecknad skriver ju precis ett av bidragen...Det bästa ikväll är ändå att Sverige vann över Canada i hockey-vm!Skulle vilja vara hemma o festa nu men ändå skönt att inte festa på en helg, börjar bli lite väl mycket.Utgång onsdag är inte omöjligt... "Alkisvarningen är hög!"

Ovido - Quiz & Flashcards