Alla inlägg under april 2007

Av Filth - 30 april 2007 18:43

Då har man varit o shoppat en "ny" bil...

Fick med mig JK upp till Solle för att titta på den, blev nöjd och köpte den!
Race:ade hem den men givetvis började den strula direkt.
Den går som bara faan iallafall!

En -01 Skoda Octavia Combi 1.8T E
Fixar bilder o lite mer senare...

Av Filth - 27 april 2007 09:35

Dagen börjar bra!


Strålande sol o värmen börjar krypa fram.

Var nyss ute o sprang en sväng med monstret, så nu är hon helt slut.


Token kommer upp idag så jag måste iväg o handla lite bira senare...


Blev en TipTop till frukost! :P 

Av Filth - 26 april 2007 11:23

Besiktade nyss bilen... trodde aldrig att den skulle gå igenom men det gjorde den utan anmärkning, det va nog bara jag som va lite för nojjig!


Har röjjt en hel del inne på kontoret så Token får eget rum i helgen.
Måste komma ihåg att köpa bira imorrn då han lär vara fattig...

Av Filth - 25 april 2007 23:03

Fick nyss veta att en av mina bästa kompisar blev misshandlad igår efter derbyt och fick spendera natten på sjukhus... mindre roligt!


Lirade lite biljard med The Wins +bihang... sen drog jag o JG bort o lirade kubb med resten av packet...


Körde ett par omgångar sen lessnade vi o lekte kurragömma o under hökens vingar kom istället. :P

Av Filth - 24 april 2007 20:42

Ikväll har jag blivit erbjuden en ny tjänst, men frågan är om jag vill ha den!

 Har ju precis flyttat hem o trivs här, sålde lägenheten i storstan förra veckan... Taskigt tajmat, nu är jag erbjuden en ny tjänst där.

 Vill jag inte ha den får jag räkna med att skaffa ett nytt jobb innan året är slut.

 Varför ska allt vara så komplicerat för...

Av Filth - 23 april 2007 20:39

Hade fått avin idag, var bort och skulle hämta ut paketet men inte hade det kommit...

Kom tillbaka imorrn efter 16 sa dem!
Tack för det...

I need my hemhjälp!

Av Filth - 18 april 2007 22:35

Närmare bestämt en Irobot Roomba SE


Skall bli intressant att se vad den går för...

Hoppas den funkar bra, för dammsuga är inte roligt även om det går fort.


Har köpt en macbook idag också, riktigt nöjd är jag!

Knappt använt mac innan...

Av Filth - 18 april 2007 15:48



Im rich!!!


Kontonamn Saldo
Direktkonto 75,74
Sparkonto 429.621,13


Det här är helt sjukt...

Ovido - Quiz & Flashcards