Alla inlägg under februari 2007

Av Filth - 28 februari 2007 12:27

Kom hem igår efter en vecka på resande fot.Packa om väskan o röjja lite hemma idag...Imorrn blir det ToR till huvudstaden för möte.Får eventuellt besök imorrn kväll :P

Av Filth - 27 februari 2007 12:29

Mycket pengar lite kläder...Men jag är nöjd, riktigt schyssta kläder!Hemresa om några timmar, ska bli skönt att få komma hem o sova i min egen säng.

Av Filth - 19 februari 2007 18:08

Så då va mina garderobsdörrar "köpta"!Nu är bara frågan när jag ska ha tid att göra iordning hallen...Kommer bli riktigt bra när det blir klart!

Av Filth - 16 februari 2007 12:35

Det är så underbart, fick precis värderingspapprena från mäklaren.Hon värderar lägenheten 50 000:- högre än vad jag köpte den för, köpte lägenheten förra måndagen.Nu är det bara att jaga banken och göra klart allt, sen kan le grande renovering börja!

Av Filth - 16 februari 2007 09:34

Känns som att det kommer att lösa sig med lägenheterna inom en snar framtid.Istället skapar jag nya problem åt mig själv...Snårar in mig i nånting jag inte klarar av och inte vet hur jag skall ta mig ur på ett bra sätt.Varför kan inte allting bara flyta på?Det kommer verkligen att bli en prövande helg känner jag...

Av Filth - 14 februari 2007 08:57

Skall visa hyresrätten ikväll så jag blir förhoppningsvis av med den.Bästa vore om dem flyttar in till 1:a Mars eller tidigare då jag redan betalat mars månad.Lite över 5K + i kassan som jag inte räknat med.Hoppas ni får en bra alla hjärtans dag!

Av Filth - 12 februari 2007 01:08

Lillan har feber o jag jobbar...Önskar jag kunde vara hos henne o ta hand om henne!Saknar henne väldigt mycket, träffar henne inte förrän nästa vecka.Dax att försöka avrunda kvällen då jag räknar med jobbsamtal om ett par timmar...

Av Filth - 9 februari 2007 14:12

Funderar på att bygga en garderob i min hall som ovanstående men inte lika stor.Vad tror ni?

Ovido - Quiz & Flashcards