Alla inlägg under januari 2007

Av Filth - 31 januari 2007 19:29

Nu har jag beställt en tavla för 1246:- från http://www.proformat.se/Tänkte ha den i mitt sovrum.En förstoring av en bild på min dotter.Skrivs ut på canvas, 50x66,67 i storlek.Väntar med spänning på den...Hoppas verkligen den blir bra!

Av Filth - 31 januari 2007 18:08

Svängde förbi lite affärer på vägen hem för att hitta inspiration o prylar till mitt kommande lägenhetsköp.Hittade en lampa jag var tvungen att köpa till köket.Ord Pris: 1350:-Betalade: 320:-Det kan man kalla fynd!Får fixa bild på den nån dag...

Av Filth - 30 januari 2007 21:25

Hittat en riktigt läcker klocka som jag vill ha.Se själva:

Av Filth - 30 januari 2007 12:45

Lillan har fått ytterliggare en tand, så nu har vi förklaringen till varför hon varit som hon varit senaste dagarna.Saknar henne som tusan, ska försöka planera resa snarast!Kram min lilla älskling!

Av Filth - 30 januari 2007 10:41

Segpropp som tusan... inte ringde han som han skulle.Ringde o snacka med honom så det hände nått!Nu är det uppstyrt, kontraktskrivning på måndag.Bara hoppas han inte drar sig ur under tiden.Nu kan jag verkligen fortsätta planera.Letar efter svarta vitvaror till köket, så om nån vet några schyssta så kom gärna med tips.Over And Out!

Av Filth - 29 januari 2007 20:25

Hittade en lägenhet igår som jag direkt kände att jag ville ha. Lyckades fixa en visning av den redan igår.Idag tog jag ett snack med banken och allt är grönt, behöver inte ens sälja min andra lägenhet.Ringde upp killen som säljer lägenheten o pushade lite, han hade fått endel andra intressenter men lät som att det kan gå vägen iallafall.Han ringer imorgon. *Väntar med spänning*Nu har jag redan börjat möblera den...Hittat en tapet som jag vill ha som fondvägg i sovrummet.Check it out!

Av Filth - 23 januari 2007 22:42

Var ett tag sedan man skrev av sig.Mycket har hänt under tiden som gått...Har både hunnit flytta ihop och isär med min dotters mamma.Det gick inte helt enkelt, hade inte dem känslorna för henne som behövdes.Skall nog återuppta detta så kallande bloggande.Im out...

Ovido - Quiz & Flashcards