Alla inlägg under mars 2007

Av Filth - 30 mars 2007 19:29

Då va man i Stockholm... nyss hitkommen från Karlstad.Det va en härlig stad med mycket trevliga tjejer!Blev käk o öl så fort man hade parkerat...Fick nöjjet att se Timbuktu också, det va ett nice framträdande!Sitter i min tomma lägenhet nu o väntar på... ja va faan väntar jag på, ska ta en dusch o dra iväg o käka.Sen blir det utgång, ska försöka bränna mindre pengar idag.Funderade på hur jag ska lyckas sluta spendera så mycket pengar: Skicka lika mycket pengar till min dotter som jag gör av med varje kväll o se hur länge jag fortsätter?Duschen ropar!Over and out!

Av Filth - 27 mars 2007 12:26

Då var tydligen kryssningen bokad...Vet inte hur jag ska överleva den men men...A ska nämligen med, vi ska dela hytt tillsammans med B o S.Längtar! Men kommer att bli tungt...

Av Filth - 26 mars 2007 14:42

Idag gjorde träningen i fredags verkligen sig påmind...Känns bra men ändå jobbigt!Måste komma igång o träna på riktigt, ska bara hitta tid för det.I slutet på veckan blir det ut o resa igen...A ringde nyss, hon gör mig galen!

Av Filth - 25 mars 2007 18:35

Hade blivit tillsagd att dyka upp hos J senast 17.30 i kläder jag kunde visa mig i...Sagt o gjort dök jag upp hos honom 17.29Dannyboy var där men ingen annan, vilket förvånade mig men tog inte många minuter innan piraten kom och vi skulle börja våran vandring.Promenaden tog slut utanför en av stadens restauranger där även J´s bror P och Juden med fru anslöt.God mat och mycket dryck... besöket avslutades med en bananasplit innan vi rörde oss tillbaka till J och bastun.Öl o skitsnack i bastun med grabbarna är nice.Blev lite biljard också innan vi skulle upp till H.M dök upp också vilket förvånade mig väldigt mycket, jag blev nog lite handlingsförlamad... hon verkade ta illa upp.Taxi in till "vardagsrummet"... där även E anslöt."Hon" jobbade inte ikväll, vilket kanske var lika bra.Minglade runt lite o shakade loss på dansgolvet med Dannyboy!Trevlig kväll!Tack Tack!

Av Filth - 24 mars 2007 11:05

Gårdagen var väldigt soft... jobbade hemma fram till lunch.Sen blev det träna och börja göra sig iordning för kvällen.Middag på restaurang med familj o lite släkt för att fira mig o syster som båda fyller år i helgen.Känns inte så bra när personalen är ovan att se en nykter och orolig när man går hem redan vid 22.Skulle bara hem o rasta vovven, sen va jag tillbaka med samma action som vanligt!Surrade en hel del med en väldigt trevlig tjej i personalen, varför ska det alltid vara så att man dras åt äldre tjejer?Hon är 11år äldre och jag funderar seriöst på att se om hon kan tänkas vara intresserad av moi!Men nu är det vår och alla underbara tjejer kryper fram!J hade med sig en väldigt trevlig kompis som jag försökte att inte stöta på...Hade fått meddelande av El inatt: Hej! Kan du hjälpa mig, jag har hamnat hos världens tönt!Bla bla... kommer inte ihåg vad det stod mer.Vet att jag fick det efter 04 iallafall.Idag är det min bemärkelsedag, får se vad som händer!Fick nyss detta meddelande av en kompis: Okej om jag tar hand om dig ikväll?Låter väl bra förutom att jag förmodligen kan vänta mig en hel del alkohol.Uppdatering kommer...

Av Filth - 22 mars 2007 19:22

Efter mycket resande genom halva landet är man äntligen hemma igen.Dax att börja röjja lite i lägenheten så vi får plats här.Sen kanske man kan börja renovera i nästa vecka!Till helgen är det PARTY!

Av Filth - 15 mars 2007 00:07

Tapeten jag tänkte ha som fondvägg i sovrummet...Dålig bild men man får en uppfattning om hur den ser ut iallafall.

Av Filth - 14 mars 2007 18:56

Igår kväll monterade jag upp den nya taklampan jag köpte nån vecka sedan.Faan va snygg den är!Idag skruvade jag ner ett skitfult skåp som satt kvar i köket efter förra ägarna.Nu är det hockeytime o imorrn blir det nog ut o resa igen...

Ovido - Quiz & Flashcards