Alla inlägg under oktober 2007

Av Filth - 17 oktober 2007 19:53

Imorgon skall jag hämta lillan igen, det ska bli så roligt!


Dessvärre ser det tyngre ut med planeringen inför nästa gång... strul med att ta ut semester.

Jag är inte ensam att vilja ha semester då, så jag vet inte om det går att få så jag kan ha lillan. 

Osså vill jag ju så gärna ha det lugnt o skönt ett par dagar med T.

Skall försöka lösa det till det bästa.


Fick ett "erbjudande" idag som jag inte vet om jag kan motstå, det handlar om jobb...


Av Filth - 14 oktober 2007 16:55

Nu är helgen komplett!


Lägenheten är såld och urstädad...

Tågbiljetten är köpt på auktion till det facibla slutpriset av 380:- riksdaler. 


Och jag har precis klämt en El Fuego från Biteline!

Thats about it! 

Av Filth - 13 oktober 2007 11:39

Riktigt intresserad av att köpa den här tvättmaskinen o ha i köket.

Tror den kommer passa jättebra!


Men det blir nog en ny tv först, spanat lite på en 46"




LG ELECTRONICS WD-14376FD
Av Filth - 13 oktober 2007 11:33

Då är man hemma i sina gamla kvarter.


Blev en liten utgång igår där ja stod för större delen av utgifterna... vad gör man inte för sina kompisar som har fast anställning med ok månadslön.


Blev tågresa upp, fick tag i min biljett för 155:- på auktionen, dyraste biljetten på den avgången men vad gör det när sista minuten biljetten gick på 280+


Känner att jag är helt talanglös på att skriva och följa någon form av röd tråd...


Längtar efter ToT! 

Av Filth - 9 oktober 2007 21:51

Imorgon händer följande:

Iväg o jobba

Försöka shoppa en tågbiljett på auktion till vettigt pris, har bara 2st avgångar att välja på annars får det bli buss men det är så obekvämt.


Packat en hel väska full!

Bara skitiga kläder nerpackat... men det är ju omöjligt att få tag i en tvättid, har tid imorgon mellan 17-21 men vad hjälper det.

Därav den fulla väskan med otvättade kläder...


Försöker planera med T när vi kan ses nästa gång, jobbigt när man i princip bara har helger att gå på... nästan varannan t.om


I lurarna just nu:

Mange Schmidt - Känslan Kommer Tillbaks (Album)

Av Filth - 7 oktober 2007 21:19

Helgen har gått fort, alldeles för fort!

T kom i fredagskväll, har myst o shoppat hela helgen.


La en beställning på ett köksbord o stolar på Mio igår.

Tyningsö köksbord med klaff och 4st Skaftö stolar. 

Hittade porslin på fyndavdelningen också...

Köpte 6st Crown tallrikar och 6st Crown muggar för 150:-


Har börjat fundera på att köpa en tvättmaskin o ställa den i köket, blir alldeles för trångt i badrummet.

Behöver ju inte diskmaskin... 


Idag har vi gjort stan o T hittade massvis med fint.

Känns jobbigt nu när hon åkt hem igen... 

Av Filth - 4 oktober 2007 12:01

Lämnade bilen på verkstaden igår, det kommer inte bli billigt...

Får nog räkna mellan 20-30k.

Ajajaj, det svider hårt i min ekonomi men samtidigt så måste ju bilen fixas för annars är den värdelös.

 Hur jag än gör så kommer jag ha kvar min parkeringsplats som gästparkering om jag gör mig av med bilen, kostar bara 120:-/mån med stolpe.


Imorrn kommer förhoppningsvis T

Längtar riktigt mycket 


Dax för lunch! Chopp Chopp 

Av Filth - 2 oktober 2007 13:37

P har gjort en helomvändning!


Helt plötsligt är hon tillmötesgående, hjälper till att planera datum.

Kan tänka sig att hjälpa till att ändra dagar på dagis osv...


Jag är chockad men hon kanske har förstått att det hon höll på med inte funkade och att det hade blivit jobbigast för henne om det hade blivit en rättslig process av det hela.


Dem tankarna ligger fortfarande o snurrar i mitt huvud med tanke på vad hon spottat ut sig dem här dagarna...

Ovido - Quiz & Flashcards