Alla inlägg under juni 2006

Av Filth - 18 juni 2006 22:49

Härlig dag igår...Vaknade 07:43 och trodde att jag skulle till jobbet, kom på att det var lördag så jag somnade om.10:22 Ringde mobilen, det va tydligen kaos på jobbet men det var väntat så jag hoppade i bilen och var där på 19min.Var lugnt när jag kom dit men eftersom jag ändå tagit mig dit beslöt jag mig för att stanna ett tag.Frukost på burgerking strax före två.Åkte sedan in och hämtade upp T för att dra o spela lite frisbeegolf, underbart väder men det gick som det gick.Rundan tog 2,5h...Hem o hämta handuk för att sedan dra o bada.Årets första dopp men absolut inte sista.Tanken va att sen åka hem till mig o grogga lite men det blev bara käk.Skulle möta upp W på söder men när vi va på väg så sa han att dem skulle till BmB, vi kände inte för det så vi drog till standardhaket o drack bira istället.Nån pajas som trodde jag fotade hans kollegor, försökte slita ifrån mig mobilen.Fick lugna ner T så det inte hände nått.Hatar folk som försöker säga åt mig vad jag ska göra!Vakterna kom rätt fort och frågade killen om han ville gå ut själv eller om dem skulle hjälpa honom, de förstod att det va han som va problemet. Skönt med trevliga vakter!Han gick självmant men passade på att hota oss innan han drog... skrattretande!Köpte mer öl o lugnade ner oss...Kände att jag inte ville sova själv så skickade ett sms till "Tjejen på bussen".Hon tyckte det lät som en bra idé att göra sällskap hem.Blev lite mer än sova inatt...Hon berättade imorse att jag somnat på toan inatt, hon hade trott att jag gått för hon hade också somnat till men såg att mina kläder var kvar. (Pinsamt?)Låg och var bakis o snacka skit hela förmiddagen o varvade med att sova lite...Det är nått speciellt med äldre tjejer som jag inte riktigt kan sätta fingret på förutom att jag gillar dem :)Känns som att jag borde berätta för henne om min dotter o så men samtidigt så har vi ingenting på gång förutom att vi gör sällskap på bussen då o då...En kort promenad hem i solen för att slänga sig i soffan o dega, blev kvar där resten av dagen förutom promenaden till pizzerian.Imorrn är det jobb som gäller, har mycket som skall hinnas med innan jag går på semester. Längtar!Mest av allt längtar jag tills på tisdag kväll då världens sötaste kommer.Ska bli riktigt härligt att kunna umgås med henne i nästan 4veckor.Förhoppningsvis får jag mer på fötterna under den tiden för att hjälpa mig i beslutet om en eventuell flytt.Dax att sluta yra... luta sig tillbaka i sängen o glo på en film istället.Godnatt!

Av Filth - 16 juni 2006 19:06

Sverige lyckades tillslut trycka in den!På väg hem i allt kaos igår såg jag "henne" på bussen... skickade ett sms när jag kom hem för att jag va utråkad, fick svar iallafall... Hon tyckte också det va trevligt att träffas.Får se om hon hör av sig nått i helgen!Dax att röjja klart här hemma så man kan hitta på nått (Festa!)Slutar ju alltid med det även fast man säger att man ska ta det lugnt...

Av Filth - 11 juni 2006 10:53

Efter den värdelösa insatsen i vm av Sverige igår så blev det till att dränka våra sorger.Gick tvärsigenom hela stan till standard krogen.Träffade en trevlig tjej som jag trodde att jag kände igen därifrån... visade sig sedan när vi åkte hem att det va från bussen hemma jag kände igen henne.Skönt med mindre än 10min promenad hem nu på morgonen.Dax att kasta i sig nå mat innan det är dax att dra innåt...Behöver klippa gräsmattan idag också, vettifaan om jag orkar...

Av Filth - 10 juni 2006 15:08

Det blev en rätt soft fredag med alldeles för mycket alkohol.Tur att jag gav bort sista shoten annars hade jag nog varit mer väck idag än vad jag är.Natten avslutades intressant...Fick detta sms:Gränsen går när du försöker få omkull mina vänner framför mig! Sov gott självVad säger man?Känns inte som att det är helt befogat.Har varit schysst o sagt det rakt ut men men... jag kan inte rå för att jag blivit intresserad av hennes kompis.Dax att hoppa i lite kläder o röra på sig.Sa till mig själv när jag vaknade idag att jag ska vara nykter ikväll, återstår att se om det "lyckas".

Av Filth - 9 juni 2006 15:59

Utan man skall komma på...Sperma istället för botox...Länken vill inte funka då bloggagratis gör om komma.Men här är den iallafallhttp://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,839107,00.html

Av Filth - 8 juni 2006 19:44

Har blivit helt värdelös på fickparkering, när jag tog kortet va jag proffs...Köpte bil för nån vecka sedan och innan dess har det inte varit mycket körning.Känns som att man måste träna på det för här finns aldrig några vettiga parkeringar.Fick ett mms på min dotter idag där hon såg ut som ET!Faan va jag garva!Sen har hon sagt Pappa idag igen, det är det första riktiga ord hon lärt sig men hon kanske inte riktigt förstår vad hon säger ännu...Stolt är man iallafall, blir så glad när hon säger det.Nedräkningen tills dem kommer har börjat.Dax att fixa föda!

Av Filth - 8 juni 2006 17:12

Skatteåterbäringen har kommit!Nu är frågan om man ska använda pengarna till laser eller nått annat vettigt innan man spenderat dem på massa onödiga saker...Nån som har nått vettigt förslag på vad man kan använda dem till?

Av Filth - 7 juni 2006 21:24

Wohoo!Jag kan iallafall glädjas åt att skattepengarna är på väg till mitt konto:Trans.dag Specifikation Belopp2006-06-03 Utbetalning -24 597Nu känns det helt ok att jag unnande mig en flottig burgare!Bara att börja planera pappaledigheten nu då...

Ovido - Quiz & Flashcards