Direktlänk till inlägg 5 februari 2008

Sunday! Can´t Wait!

Av Filth - 5 februari 2008 19:29

Dem accepterar budet! Wohoo!


På söndag skriver vi kontrakt.

Allt är klart med banken, inflyttning sker till våren.

Senast sista april...


Bara fixa klart det sista i lägenheten o lägga ut den.


Köpte en Black & Decker BDV012-QW på vägen hem.

Med den "jump starter" skall jag förhoppningsvis få igång bilen.

 


Väntans tider - jobbiga tider...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filth - 11 februari 2008 21:42

Igår skrev vi på köpekontraktet på huset, så nu kan man titulera sig själv husägare...   Inge av oss har riktigt fattat att vi har köpt hus. Längtar tills vi får flytta in, får vänta ända till slutet av april innan det blir dax. Blir väldigt mycket p...

Av Filth - 7 februari 2008 21:37

Längtar efter T... tur att hon kommer redan på lördag. Sen blir det fira på söndag eftermiddag när vi skrivit kontrakt på huset. Wohoo!   Skall besiktiga huset på torsdag, hoppas det går bra. Jag är väldigt glad över att K har tid och lust att följa ...

Av Filth - 4 februari 2008 19:25

Dagen började med att bilen inte startade... blä! Troligtvis nått elfel som dragit ur batteriet, hoppas verkligen att det inte är startmotorn.    Fullt ös på jobbet med allt men börjar få lite mer grepp om saker och ting.    Idag har vi lagt ett nytt...

Av Filth - 1 februari 2008 23:21

Ikväll har jag pysslat med raid5. Fick tag i 3st 500gb diskar billigt så lika bra att skaffa lite säkerhet för alla bilder osv man har...   Dunkade in diskarna men till min stora förvåning gick det inte att skapa en raid5:a i Windows XP Professional....

Av Filth - 27 januari 2008 19:27

Idag har vi varit o titta på hus jag o T. Mötte upp K vid Jet o sen drog vi iväg mot första huset som var det huset vi var mest intresserade av... räckte med att vi kom in så kändes det som att vi var hemma.   Nu hoppas vi på att det inte är några an...

Ovido - Quiz & Flashcards