Alla inlägg under augusti 2006

Av Filth - 13 augusti 2006 23:10

En är sjuk så jag hoppar in o kör natt inatt.Lugnt o skönt!Tog med mig bärbara så jag kan "jobba" lite.Håller på med julklapp till alla...Kanske lite tidigt men det tar tid o göra.Gör en dvd med dotterns första år.Filmer o bilder!

Av Filth - 11 augusti 2006 14:33

Dumpade nyss nyheten för chefen!Han visste iof redan om att jag ska vara pappaledig men inte hur länge.Jag blir borta till sista augusti nästa år.Sen är frågan om jag kommer tillbaka... kanske hittar ett jobb och blir kvar.Som tröst för dem så jobbar jag sept ut...

Av Filth - 3 augusti 2006 19:39

Japp det verkar ha gått vägen.Så gott som klart med lägenheten!Då är det bara att börja planera...

Av Filth - 2 augusti 2006 23:26

Tror att problemet med att jag inte fått tag i nån på bostadsbolaget är löst.Pratade med min far för en liten stund sen.Berättade hur det låg till.Då svarar han med att han känner tjejen jag försökt få tag i...Han ringer henne imorgon.Låter som att det är löst eller hur?Tragiskt att man måste ha kontakter för att ens kunna få tag i personer...

Av Filth - 2 augusti 2006 18:22

Fick som sagt en ny telefonidosa igår.Idag ringde Tele2 o sa att dem iallafall låst upp dosan delvis så jag kommer åt endel av grejerna men att den ännu inte är aktiverad ännu.Min Fon router blev levererad till jobbet så det är dax att packa upp o testa den.Låg ett brev från tele2 hemma nu när jag kom hem.Telefonidosan blir aktiverad natten till den 4:e...Tack för det!Jaja inte mer o göra än att vänta.

Av Filth - 2 augusti 2006 18:16

Försöker få tag i en lägenhet men ingen jobbar ju på det där stället... inte konstigt dem har så många lägenheter lediga.Får göra ett nytt försök imorgon.Dax att fixa lite käk...

Av Filth - 1 augusti 2006 20:34

Har precis fått en filmsnutt på lillan.Hon går!!!!Det är helt underbart att se, önskar bara att jag kunde vara där!P säger att hon klättrar på allt hon kommer i närheten av.Låter som mig när jag var liten, så nånting verkar hon ha fått av mig.Fick min nya telefonidosa idag också men det vill sig inte funka givetvis...Ringer TELE2 som svarar att den måste aktiveras först, det skall jag ha fått papper om.

Ovido - Quiz & Flashcards