Alla inlägg under november 2007

Av Filth - 14 november 2007 22:07

Blixtvisit till Sundsvall i helgen...  skoj som vanligt att träffa folket, synd att man inte hinner träffa alla bara.


Nu är det klart ang 1dec... chefen börjar sin nya tjänst då.

Nu återstår det att se hur det blir under den nya chefen, jag tänker verkligen inte slita mer för samma lön som jag redan gör.


Fick ett kryptiskt samtal av en högre chef idag som ville ha mitt personnummer, varför vet jag inte riktigt.

Blir intressant att se hur dem löser allt innan månaden är slut, jag har semester nästa vecka så då får dem klara sig utan mig...


Dax att dyka i bingen, 2hektiska dagar innan en "helgen".

Vilken kommer att spenderas på kurs.


Imorrn fyller T år!

Hoppas hon blir glad över presenterna, den stora presenten får hon på söndag då vi ska på konsert. Längtar!

Av Filth - 4 november 2007 20:18

Helgen har varit underbar!

T kom i fredags kväll, vi har bara myst hela helgen.

Nyss hemkommen från T´s syster m fam, nu är hon på väg tillbaka till ön.


Idag vaknade jag av att mobilen ringde strax efter 07, det är underbart på en söndag... problem på jobbet så det blev att hoppa i en taxi o åka in.

1,5h senare var jag hemma och problemet löst.

Kommer nog bli lite turbulent på jobbet framöver... 1dec händer det grejer.

 Vet inte riktigt hur dem tänkt men det återstår att se, jag tänker inte jobba mer än idag... då får dem fylla på mitt konto mer varje månad än vad dem gör för tillfället.


P är som vanligt som hon är... orkar snart inte tänka på det längre.

Hon förstår inte att allt negativt hon gör påverkar "min" underbara lilla tjej.


Av Filth - 1 november 2007 20:14

Jag är en jävel på att klämma i mig pannkaka!

Eller det är iof en sanning med modifikation... tryckte nog i mig ett halvt paket glass till en 5-6pannkakor.  ME GUSTA HELADO!


Helgen med lillan var som vanligt härlig, hon kan verkligen få en att bara le helt utan anledning.


Har hunnit med ett härligt höstbesök i Visby sen sist jag skrev nått.

Lördagen blev det lamm o en flaska vin på Texas Longhorn, smarrigt!

Glass efter maten o sen ut på lokal!


Imorrn kommer T! 

Ovido - Quiz & Flashcards