Alla inlägg under juli 2006

Av Filth - 31 juli 2006 10:31

Fått svar på ett av jobben jag sökt i Malmö.Det blev ett nej men det gör inget då jag redan bestämt mig för att flytta till annan ort.Lite tråkigt är det ju... Vill ju hellre få jobbet och sen tacka nej!Men men... life goes on!

Av Filth - 28 juli 2006 02:59

Bara 4timmar kvar innan man slutar.Som tur är händer det inte ett smack så man kan surfa o kolla på film.Men skulle hellre ligga hemma i sängen...Förstår mig inte på folk som tror att dem kan tjäna pengar på vad som helst.Ta denna sida som exempel.Dem är ungefär lika duktiga som mig...Nee dax att muntra upp sig själv.Detta görs genom att läsa om idioter av idioter här.Alla är inte idioter men det skrivs mycket skit där...

Av Filth - 27 juli 2006 15:18

Undra vad dem vill med detta...Denna damp ner i brevlådan idag.Tack UPC! Eller nått...

Av Filth - 26 juli 2006 15:20

Så fort gick det att få lägenheten uthyrd.En ny tjej på jobbet som tog den på en gång i princip.Osedd!Det bästa av allt är nog att hon vill hyra den ommöblerad.Så nu slipper jag fundera på hur jag ska göra med möbler i den jag ska hyra.Dax att röjja upp här så hon kan få komma o kolla om hon vill.

FON

Av Filth - 25 juli 2006 12:01

Join the network!Bli en fonero du också.

Av Filth - 24 juli 2006 12:02

Nu har vi bestämt oss för att dra norröver ett par månader.Bokade precis lägenhet, får se hur det funkar.Måste bestämma hur jag ska göra med min lägenhet... hyra ut möblerad eller ej!Tungt om man inte får tag i en vettig lägenhet tills det är dax att flytta...Mycket planerade här framöver!

Av Filth - 23 juli 2006 23:25

Att börja söka lägenhet och hyra ut den här!P verkar helt klart sugen på att testa o bo tillsammans ett par månader.Vi skall höras imorgon och snacka mer.Memo to self: Besök banken i veckan för att lösa in utbetalningsavi!Gonatt!

Av Filth - 23 juli 2006 12:09

Verkar som att P kan gå med på att testa att flytta ihop under min pappaledighet.Detta skulle lösa många saker.Iof blir det väldigt mycket att fixa om vi bestämmer oss för det.Ser ut att bli en soffa dag idag...Chips o dipp till frukost!

Ovido - Quiz & Flashcards