Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Filth - 7 februari 2008 21:37

Längtar efter T... tur att hon kommer redan på lördag.

Sen blir det fira på söndag eftermiddag när vi skrivit kontrakt på huset. Wohoo!


Skall besiktiga huset på torsdag, hoppas det går bra.

Jag är väldigt glad över att K har tid och lust att följa med.


Morgondagen kommer nog gå jättefort, skall lämna över ett projekt jag haft ansvar för.

Skönt att slippa det med alla andra uppgifter man fått...


Vet fortfarande inte om jag vill ha tjänsten jag i princip blivit erbjuden, skall ta ett snack med chefen o se vad han kan erbjuda.


Om en vecka är det alla hjärtans dag, man känner sig tvingad att köpa något bara för att... jag har en viss tendens att överdriva.

Varför köpa 10 röda rosor när man kan köpa 100?

Har ingen aning om vad jag ska hitta på... någon som har ett bra förslag?


Usch va stelt o trist jag känner att jag skriver. BLÄ! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards