Alla inlägg den 4 februari 2007

Av Filth - 4 februari 2007 12:10

Underbart väder!Sen tog det slut...Var är personen jag vill hålla handen, bara ha roligt med och göra spontana saker?

Av Filth - 4 februari 2007 10:07

Ragga på krogen är nog inte min grej, tror inte det fyller mitt behov av närhet.Däremot har de senaste utekvällarna varit roliga och smickrande för min del, har fått bekräftelse av både killar och tjejer.Men saknaden av "dig" finns där...Känns som tur är inte lika jobbigt nu som när jag kom hem inatt.

Av Filth - 4 februari 2007 03:09

Kom precis hem till min "tomma" lägenhet.Känslan av saknad och tomhet rusade snabbt genom kroppen.Nu sitter jag här och mår dåligt och funderar på hur jag egentligen vill leva mitt liv.Ska jag vara kvar här över 100mil från min dotter.Ett ställe där jag har tryggheten...Eller ska jag lämna allt och flytta till henne, jag har haft dem här tankarna tidigare och kommit fram till att hon mår bäst om jag mår bra.Ändå är det så svårt...Har pratat med hennes mamma endel ikväll och jag tycker om henne väldigt mycket men vi skiljdes åt för att jag inte kände att jag hade dem känslorna som krävs för ett förhållande.Nu när jag sitter här så ifrågasätter jag mig själv om det är så.Är det bara saknaden efter närhet som gör att jag känner så här?Ska krypa ner i min säng och försöka sova iallafall.

Ovido - Quiz & Flashcards